Monday 2 October 2017

Alternativ Trading Trener Gjennomgang


Trading Pro System Options Trading Course. Fra Jens Dave. Re Velkommen til en annen måte å handle på - Trading med tillit. La meg fortelle deg noe jeg hater, og så skal jeg fortelle deg noe jeg elsker jeg HATE å se gode mennesker tape penger i aksjemarked. Ingen liker å miste penger jeg har vært der og gjort det Kanskje det er derfor jeg har medfølelse for millioner av mennesker som for tiden mister så mye av deres økonomiske verdi. Folk mister sine aksjeporteføljer, mister sine 401k s, mister deres jobber på grunn av den sure økonomien, og bare generelt blir spanked av Wall Street. Mitt aksjeopsjonshandelssystem gir meg mulighet til å tjene penger fra aksjemarkedet i løpet av lavkonjunkturen N o Matter Hvor dårlig økonomien kommer. Resultatene kan IKKE være typiske for den gjennomsnittlige brukeren. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Dessverre kan jeg ikke hjelpe massene til å unngå økonomisk tap. Det er bare en del av hvordan spillet spilles. Noen kommer alltid til å tape penger. Men jeg kan hjelpe dem som er villige til å hjelpe seg selv og siden du er her, leser denne siden, det inkluderer deg. Med andre ord, noen kommer alltid til å tape penger, men at noen ikke trenger å være deg. Og hva elsker jeg. Jeg elsker å gi folk muligheter for å oppnå suksess i deres liv. Så jeg antar at denne kjærligheten og hatet er det som motiverte meg til å skape Trading Pro-systemet for deg. Du vil IKKE finne dette systemet undervist av ALLE ellers, og det har absolutt potensial for å drastisk forandre din Livet til det bedre Resultatene kan IKKE være typisk for den gjennomsnittlige brukeren. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Men jeg m ikke skal gi deg en haug med å bli rik rask hype, fordi det er ikke hva kurset handler om, og det er heller ikke min stil. Har vært 20 år i gang. Først vil jeg at du skal k nå at dette programmet ikke var bare uttalt i de siste ukene og pakket som et produkt som skal selges. Dette kurset er resultatet og kulminasjonen av 20 år med å tenke, planlegge, lære og praktisere materialet som du vil motta. Det betyr ikke noe hva markedet gjør du kommer til å være klar for det. du vil handle med tillit. jeg vil fortelle deg akkurat nå min trading system er ikke gambling. i behandler handel som en ekte virksomhet. faktisk skjønner jeg ikke engang meg til å være en investor eller spekulant eller handelsmann i tradisjonell forstand. Sannheten er, og det er akkurat det jeg ser meg selv jeg er en entreprenør. Som gründer søker jeg muligheter i markedet, og engasjerer seg i å kjøpe og selge aktiviteter for å generere den høyeste returnere på min investering og deretter bare administrere min risiko. Min produkt er alternativer og aksjer jeg kjøper og selger dem for å tjene penger. Alle bedrifter kjøper og selger for å tjene penger - jeg gjør det bare med aksjer og alternativer. Alle gode bedrifter klarer seg basert på tall og forhold - Jeg gjør det samme - jeg klarer meg med tallene. Alle bedrifter planlegger overskudd og skaper muligheter for den største avkastningen på investeringen ROI mulig - det gjør jeg også, bortsett fra at jeg lager muligheter for den største avkastningen på margin ROM. Jeg vet nøyaktig hva min maksimal fortjeneste skal være før jeg legger en handel jeg ikke kan gjette eller spekulere - jeg har en plan Da styrer jeg bare stillingen og justerer om nødvendig mine stillinger for å forbli lønnsomme eller kutte tapene mine gjennom smart risikostyringsteknikk og samle inn Min fortjeneste ved slutten av handelssyklusen månedlig Resultatene kan IKKE være typisk for den gjennomsnittlige brukeren. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Dette er en Evergreen-virksomhet Selv om markedene skifter, og økonomien endres, vil systemet alltid fungere. Denne virksomheten vil aldri forandre prinsippene , når du lærer dem, er du for alltid Du kan lære disse og gi dem ned til dine barn og barnebarn. Grunnleggende om denne virksomheten vil aldri forandres fordi det underliggende prinsippene aldri vil endre. Det er derfor jeg kaller det en eviggrønn virksomhet. I motsetning til franchise eller andre typer forbrukere eller forretningsmessige markeder har aksje - og opsjonsmarkedet eksistert i hundrevis av år. Og selv om markedene beveger seg og endrer seg på noen måter , har prinsippene vært de samme i de siste 200 årene. Hvordan har jeg oppdaget hvordan man starter en aksje - og opsjonsvirksomhet. En dag våknet jeg en dag for å finne litt ekstra penger i et pengemarked som tjente 1 5 om året. neste år var det å tjene 3 wow - 3 per år. Jeg følte at pengene mine skulle bli satt til bedre og mer produktiv bruk, og jeg begynte å se på alle slags franchise muligheter og andre bedrifter å investere i, men de alle hadde en ulempe - den økonomiske investeringen var stor, men det var også tidenes investering noe jeg egentlig ikke hadde som en far til fire. Så etter mange år med suksess eller handel, begynte jeg å tenke på handel som en ekte virksomhet om 2 1 2 år siden - kjøp og salg av aksjer og alternativer som en bedrift jeg di dn t vet om det kunne gjøres, men ideen fascinerte meg, jeg visste noen, et eller annet sted gjorde gode fortjenester på markedene, og jeg var fast bestemt på å finne dem, lære alt de vet og gjøre det selv. Jeg var fast bestemt på å løpe Min handel som en bedrift, ikke som en gambler, og det betydde å se på muligheter, tilbud og etterspørsel, markedsdynamikk og styring av virksomheten min basert på solid business fundamentals profitt, tap, utgifter, overhead og avkastning på investering. Som enhver bedrift, er det min eneste bekymring var å kjøpe noe jeg kunne selge med fortjeneste - og med nok av en fortjenestemargin, slik at utgiftene mine selv om de var små dekket, etterlot meg en konsekvent og pålitelig inntekt. Virksomheten med handel har alle disse fordelene. Da jeg visste system, administrerer jeg denne virksomheten i 15 minutter om dagen eller mindre. Resultatene kan IKKE være typiske for den gjennomsnittlige brukeren. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Den har alle muligheter for den perfekte virksomheten. Problemet med å skape en virksomhet basert på markedene er at det ser ut til at de stadig endrer seg og det er mye risiko. du vet, markedene går opp en dag og nedover neste. Jeg var virkelig forvirret på hvilken måte markedet ville slå, og siden jeg hatet ideen om å tape penger, prøvde jeg å forutsi markedets retning fordi det var hvordan jeg trodde penger var made. I got virkelig, veldig bra på teknisk analyse jeg trodde at det holdt nøkkelen til fortjeneste hvis jeg kunne fortelle hvor markedet ble ledet det ville være lett å tjene penger, right. I lært alt om bølger og stearinlys, MACD, ADX, CCI, Bollinger Bands og Fibonacci og hundrevis av diagrammønstre, og jeg trodde jeg visste noe om fremtidens marked. Tekniske indikatorer er som krykker - de hjelper bare med å støtte og validere dine handelsideer som allerede er dannet i ditt sinn. De ikke han lp du blir en bedre handelsmann eller se virkeligheten til markedet Det er bare 3 tekniske indikatorer du trenger for å kjøre denne forretningsstøtten, motstands - og trendlinjene. Det er det. Vi holder det enkelt. Enkel gjør meg penger. Resultatene kan IKKE være typiske for gjennomsnittet bruker Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Jeg oppdaget også TOP 1 av alle handelsmenn gjør det nøyaktige motsatt av det jeg prøvde å gjøre da jeg først begynte å forutsi markedet. Faktumet er. Topphandlere prøver ALDRI å forutsi markedet de bare klarer risiko. Mest av elitenhandlerne bryr seg ikke om markedet går opp eller ned - de tjener penger på en eller annen måte De bruker diagrammer sparsomt. Alle topphandlere gjør det, takler sin risiko og utnytter de eneste sannhetene i markedet - de eneste absolutte sannheter i markedet . For aksjer som ONE Absolute Truth er dette.1 Alle aksjer varierer i pris. For opsjoner er det to Absolute Truths.1 Alle alternativer varierer i pris og.2. Alle valg utløper. Topphandlere lærer å respektere disse reglene fordi de er de KUN sannhet s av markedet. Du tror kanskje det er andre sannheter, men det er ikke alt. Alt du hører om markedet utenfor disse to reglene er hearsay, mening, kommentarer og til og med fullstendig fantasi. Selvfølgelig vil du aldri høre noen på CNBC selv nevne disse 2 regler fordi de ikke hadde noe å rapportere. Kan du forestille deg Maria Bartiromo sier: Prisene svingte i dag. Ha en fin kveld alle jeg er ute her. Jeg tror ikke det. Så de øverste handelsmenn respekterer disse reglene fordi de er så kraftige og det hjelper dem med å kutte gjennom markedsstøyen. Da utformer de sin handelsvirksomhet rundt disse reglene for å ta fordel av dem. Når de ser en mulighet de hopper på det, og bare administrerer sin virksomhet med tallene, og for meg tar det 15 minutter - noen ganger mindre - en dag. Hvor mye kan du gjøre Frankly, det avhenger av din kapital, evnen til å lære og din evne til å opprettholde din disiplin i denne virksomheten. Ikke vær bekymret for hvor mye du må starte investeringsvirksomheten, selv t Hough jeg hadde en betydelig sum penger jeg kunne investere, jeg begynte å min med et lite beløp, slik at jeg kunne lære denne virksomheten. Bare lær ferdighetene og reinvester fortjenesten din - de vil vokse raskt. Resultatene kan IKKE være typiske for den gjennomsnittlige brukeren. Påkrevd ansvarsfraskrivelse. Har du mistet din CONFIDENCE. Hvis du har mistet penger i markedet, kan det ødelegge din tillit. Systemet mitt tillater deg å handle med 100 tillit igjen fordi i stedet for å håpe å tjene penger ved å gjette hva du skal gjøre, vil du ha en plan. Husk hva jeg sa på toppen av dette brevet, dette handler ikke om hype. Jeg vil aldri garantere at du vil tjene penger med denne virksomheten fordi jeg ikke kan fortelle hvordan du skal bruke informasjonen som Jeg skal dele med deg Din suksess i investeringsvirksomheten din, avhenger av bare én ting. De avgjørelsene du tar. Den eneste måten du kan ta de riktige avgjørelsene på er å ha overlegen kunnskap. Når du forstår hvordan du virkelig kan tjene penger, vil du handle med total tillit Det er det jeg kan gjøre for deg og jeg sier det ikke lett, det er sant. Jeg kan heller ikke gi deg offisiell investeringsrådgivning fordi jeg ikke er en investeringsrådgiver registrert hos SEC, og jeg er ikke en CFP-sertifisert økonomisk p Lanner, så hvis du ser på videoene, og du ser meg handle en bestemt ETF eller lager, vennligst ikke tolk det som en anbefaling. Jeg kan vise deg nøyaktig hva jeg gjør, og hvordan jeg gjør det, jeg skal lære deg nesten alt jeg vet om denne virksomheten, men de faktiske avgjørelsene du tar med pengene dine, er opp til bare én person. Du kan fortelle deg med stor grad om sikkerhet. Det er ingen som vil fortelle deg hva jeg vil dele med deg. Ingen. Du kan betale 5000 eller mer for å delta i topphandelsseminarene, og du vil fortsatt ikke lære hva jeg skal lære deg. Jeg gikk til et 5.000 høyt nivå, super avansert seminar i fjor påtatt av en 25 års veteran - en tidligere gulvhandler og markedsfører i opsjoner på CBOE. I gikk til en annen 2 år siden som koster 3000 og jeg fikk et tips fra det - hvordan å fortelle om en aksje er i en kanal, ikke tuller, det var det 3000 dollar. Hva jeg skal å lære deg å blåse bort alt som jeg lærte i noen av disse seminarene jeg ikke tuller. Faktisk sier jeg, i tr Uth, de var nesten sløsing med pengene mine. Jeg sier nesten fordi de hjalp litt, men de manglet praktisk anvendelse av kunnskapen de presentert - det var for det meste teori som ikke lot dem gå bedre, praktisk enn de var da de startet. Dette kurset er den virkelige avtalen. Det virker virkelig og svært få mennesker, selv fagfolk lærer noen hvordan man gjør dette. Jeg vet dette for et faktum fordi jeg har snakket med noen av proffene, og de vet heller ikke dette systemet , ellers er de ikke villige til å innrømme det. Men det er noen gutter som virkelig kjenner disse tingene innvendig og ut, en fyr er slags å lære dette, og de andre lærer ikke det i det hele tatt fant jeg dem og plukket hjernen deres over og over til jeg skjønte det ut og kom opp med et system basert på hva de fortalte meg. De fleste av dem visste ikke engang hvordan de skulle forklare hva de gjør - det er som instinkt for dem, og de kunne ikke uttrykke det de gjorde i en trinnvis sammenhengende måte, så jeg virkelig hadde trukket den ut av dem. Så legger jeg sammen det jeg lærte, og kom opp med et komplett forretningssystem som alle kan følge. Jeg vil bare si at jeg tror det vil overraske deg hvor lønnsomt og enkelt det er å løpe - og bare 15 minutter om dagen er alt du trenger. På den annen side, hvis du vil gjøre dette til en heltidsvirksomhet, kan du. Det er mange muligheter til å tjene enda mer penger hvis du har mer tid til å bruke denne virksomheten. Så la oss se om du er den riktige typen person å ta dette kurset. Har du vært i markedet som en investor og vært skuffet over resultatene. Do du holde deg borte fra markedene fordi du tror de er for risikable. Er du forvirret av teknisk og grunnleggende analyse. Vil du like stopp GJØRENDE hvilken retning markedene går, og ta den profesjonelle tilnærmingen til handel som en bedrift. Det er ideen om å administrere virksomheten din ved tallene, fornuftig for deg. Det er ideen om å handle aksjer og alternativer som en ekte bedrift som er bra for å du. Hvis du svarte JA til en eller en malm av spørsmålene ovenfor, tror jeg du vil være en god kandidat til denne treningen. Du er bare sekunder unna å få full tilgang til hele kurset. Bestill nå, og du vil være på vei til handels suksess. Okay, så nå har jeg bare lagt til over 500 00 verdier av bonuser på kurset. Med tanke på at kurset selv er lett verdt tusenvis og selv bonusene er verdt over 500, bestemte jeg meg for å pris kurset på 1000 00 Jeg håper du vil være enig i at det er veldig rettferdig og rimelig pris for hele pakken. Men jeg vet at økonomien har hatt et hardt slag mot mange av de som trenger denne informasjonen mest. Derfor vil jeg gjøre det så enkelt som mulig for deg å bli medlem i dag. I stedet for den normale prisen på 1000 00, slår jeg prisen som en gal ninja. Hvis du bestiller i dag, kan du ha full tilgang til hele programmet for Only 87. Men dette er et begrenset tidsbud. Som jeg vil forklare nedenfor, jeg virkelig trenger å begrense antall medlemmer jeg tillater i prog ram, og hvis jeg selger den for billig for lenge, vil den fylle opp for fort, og jeg vil bli oversvømt med spørsmål fra nye kunder. Det er ikke et feiltrykk jeg skal gi deg full tilgang til dette potensielt livsforandrende programmet for bare 87. Det blir ingen rebills 87 er en engangsbetaling for hele kurset og bonusen. Du trenger ikke å få alt materialet Du vil få hele greia umiddelbart når du bestiller i dag. Også, jeg vil la deg slippe vet at det ikke er noe UPSELL Det er ikke noe tilbud, eller noe annet du bare må kjøpe for å fullføre kurset. Du får FULL kurset. Du vant å se en mulighet som dette igjen. Faktisk vant du ikke engang, se en halvt så bra Og det setter deg i en veldig interessant posisjon. EKSTRA BONUS - DAGLIG UTBILDNING VIDEOER.30 Dags prøveversjon av Daily Market Advantage Training Videos PLUS INSTANT TILGANG TIL OVER 100 ADDITIONAL VIDEOS. Daglige markedsanmeldelser er svært nyttige for å sikre at du er på rett spor og gjør de beste handler hver dag. Når du registrerer deg for dette eksklusive bonustilbudet, vil du motta 30 dager av vår Daily Market Advantage for bare 9 95 dette er en 97-verdi. Dette er spesielt verdifullt med tanke på markedets nåværende volatilitet. Det vil virkelig gi deg et ekstra løft av selvtillit for å se min daglige markedsanalyse og se nøyaktig hvilke bransjer vi lager. I daglige treningsvideoene vil jeg dele med deg nye teknikker som jeg oppdager dem hva ikke å gjøre, markedsforhold, grave inn i dine stillinger slik at du forstår hva tallene dine er mener nåværende helse på markedet og trender og mye mer. Basalt sett vil du se alt jeg gjør i markedene dag for dag Du vil høre meg tenke høyt da jeg strategiserer stillinger og gjør litt dyp tenkning abou t min portefølje og denne virksomheten. Order Nå og du vil kunne registrere deg for dette eksklusive bonustilbudet i medlemsområdet. IMPORTANT Denne tjenesten er valgfri og IKKE nødvendig for at Handels Pro System skal fungere. Ansvarsfraskrivelse Denne tjenesten er kun for utdanningsformål og heller ikke en oppfordring eller et tilbud om å kjøpe selge opsjoner, futures eller verdipapirer. Du får øyeblikkelig ubegrenset 24 7 Tilgang til medlemsområdet hvor du kan laste ned de komplette systemmodulene selv om det er 3 am. AT minst 90 vinnende handler eller hvis du aren t fornøyd for annen grunn bare gi meg beskjed innen 60 dager og jeg vil refundere 100 av kjøpet ditt Ingen spørsmål asked. The beste alternativene Trading meglere av 2017.Online Options Trading Review. Why Online Options Trading. The topp utøvere i vår gjennomgang er OptionsHouse Gold Award-vinneren TradeKing Silver Award-vinneren og Fidelity, Bronze Award-vinneren Her er mer på å velge et system for å møte dine behov, sammen med detaljer om hvordan vi kom fram til vår rangering på 10 comp anies. Online Options Trading Sites. If du er kjent med aksjemarkedet og trading enkle aksjer, kan du finne deg selv som ønsker å forgrene seg i risikofylte ventures, som også kommer med potensielt høyere utbetalinger. En opsjonsavtale representerer 100 underliggende aksjer i en lager Du kan kjøpe eller selge enten ringe eller sette opsjoner avhengig av din spesielle preferanse Alternativstrategier, som mange tjenester har bygget inn i plattformene, kan hjelpe deg når du handler. Hvis du vil lære mer om grunnleggende valgmuligheter, kan du lese våre artikler om opsjonshandel og opsjonsstrategier. Hvis du er klar til å handle, antar vi at du har et solidt arbeidsmessig grunnlag på aksjemarkedet og er gode handelsaksjer. Hvis du er nyere på aksjemarkedet og ser etter grunnleggende aksjehandel plattformer, kan du sjekk ut enten vår Online Stock Trading-side eller Online Stock Trading for Beginners Hvis du er ute etter enda mer risikofylte ventures, kan du være interessert i våre Forex tra risikoen for opsjonshandel kommer fra det faktum at du aldri kan være nøyaktig sikker på hvordan en aksje vil utføre. Med en opsjonsavtale velger du en utløpsdato og spekulerer til hvilken pris aksjene vil være på den datoen. Hvis aksjer utfører ikke hvordan du forventer at du vil miste penger Visse analytiske og risikovurderingsverktøy og rapporter kan hjelpe deg med å undersøke og oppnå resultatene av en aksje, slik at du kan gjøre et mer opplært estimat av hvordan en aksje vil utføre, men aksjen Markedet er alltid svingende og utenfor variabler påvirker enkelte aksjer eller hele markedet. Vi anbefaler at du blir kjent med markedet før du venter på opsjonshandel og at du utfører grundig undersøkelse av en aksje før du kjøper eller selger alternativkontrakter. Online Options Brokers Velg riktig Platform for deg. De beste meglerne for opsjonshandel gir en solid plattform med funksjoner og verktøy for å hjelpe deg i opsjonshandel. En funksjon du bør forvente fra Hver handelsplattform er evnen til å lage watchlister og opsjonskjeder, som gjør at du kan se samtalen og sette priser på mange kontrakter for en enkelt lager. Slagere og skannere lar deg spore resultatene av en aksje og se på historien for å spekulere på Den potensielle fremtidige ytelsen De fleste tjenestene vi har gjennomgått, tilbyr også en opsjonskalkulator som anslår resultatene av en investering basert på historien og pris - og streikpunktet i en kontrakt. En av de beste funksjonene som enkelte plattformer tilbyr, er forhåndsprogrammerte opsjonsstrategier, slik som som tyr eller bjørnspredninger, sommerfugler, diagonaler og kombinasjoner. Ulike strategier arbeider med ulike situasjoner, avhengig av om du kjøper, hvis du selger, forventning om at aksjen vil stige eller falle, eller kompleksiteten i kontrakten TradeKing gir spesielt nyttige ressurser for alternativer med sin Options Playbook, som dekker grunnleggende, tilbyr nybegynnerråd og forklarer de mest populære alternativstrategiene. Du ha valget mellom online og desktop-plattformer. Desktop-plattformer har en tendens til å være mer tilpassbar, noe som du kanskje synes å være mer gunstig hvis du vil se flere overvåkingslister og alternativkjeder på en gang. Desktop-programmer, som TD Ameritrade s thinkorswim-plattform, tillater fullstendig tilpasning Online plattformer, som de som tilbys av E TRADE og Fidelity, er ofte enklere å navigere og er mer intuitive fordi deres layout er vanligvis bare selskapets nettside. De er imidlertid ikke alltid tilpassbare. Alle tjenestene på vår utvalg tilby mobil handel enten via en app eller med en mobiloptimalisert browser. Trading Options Gebyrer Commissions. When du velger en online options trading service, må du vurdere prisen per kontrakt De fleste tjenester krever en basispris per handel, men at single price er ikke så viktig som kontraktsavgiften hvis du skal handle et stort antall kontrakter. For eksempel, når du sammenligner en tjeneste som belaster 0 50 per kontrakt ver sus 0 75, det er 25 forskjeller når man handler 100 kontrakter. OptionsHouse har noen av de laveste kontraktsavgiftene. De fleste tjenestene har basisavgift mellom 5 og 10, men andre tjenester har et minimumsbeløp på rundt 12 i stedet for en basisavgift TradeStation og optionsXpress tilby en tiered fee modell, hvor beløpet du betaler reduseres etter hvert som du handler mer i et enkelt kvartal. Hvis kontrakten din er oppfylt, vil du utføre bestillingen med enten en øvelse eller oppgave, avhengig av om du er opsjonshaveren eller ikke. Dette offisielt bytter aksjene mellom de to partene Du betaler ikke disse gebyrene dersom vilkårene i kontrakten ikke er oppfylt, men når det er nødvendig, varierer gebyret for en øvelse eller oppgave sterkt mellom tjenestene, noe lading så lavt som 5 og andre over 30 , som kan legge opp. Hvordan vi evaluerte Options Trading Services. When evaluering hver online trading service, vurderte vi en rekke elementer Som nevnt ovenfor, var to av de største hensynene gebyrene og fe plattformens egenskaper. Mange funksjoner du bør forvente å være standard med de beste plattformene, men flere funksjoner, som porteføljerisikovurderingsverktøy, sannsynlighetsregnemaskiner og volatilitetsrapporter, er verktøy som ikke er alle tjenestetilbud, men er nyttige når du bestemmer samtale - for alternativer. Selv om listen over funksjoner er den faktiske funksjonaliteten til disse funksjonene og den enkle måten du kan bruke disse funksjonene på og fullføre oppgaver i plattformen. Vi utforsket hver plattform, opprettet overvåkingslister og opsjonskjeder, eksperimenterte med opsjonsstrategier og kjørte analytisk og diagnostiske rapporter Vi tilpasset hver plattform så mye som mulig og navigerte alle tilgjengelige verktøy og funksjoner. De beste online-plattformene er intuitive og enkle å forstå, mens de fremdeles tilbyr kraftige verktøy og kontroll over deres funksjoner. Våre verdict Recommendation. When du velger en online megler for alternativhandel, bør du velge en plattform som du føler deg komfortabel med, med verktøy og funksjoner som utfyller din handelsstil, og som tilbyr lave provisjonsavgifter og - priser slik at du sparer pengene dine for å investere i stedet for den faktiske handelsprosessen. OptionsHouse kombinerer det beste fra de to verdener, med en kraftig og tilpassbar online plattform og noen av de laveste prisene og avgifter for enhver tjeneste vi har gjennomgått Firstrade er en annen tjeneste med lave provisjonsavgifter, eller du kan velge TradeStation med sin tiered fee modell. Hvis plattformen din er viktigere enn bunnlinjen, kan TD Ameritrade være et godt valg med sin kraftige thinkorswim-plattform , som du også kan bruke på din iPhone eller Android-enhet. Hvis en forenklet nettplattform er det du leter etter, er TradeKing et solid valg, selv om plattformen ikke er tilpassbar. Det tilbyr også lave avgifter som kan sammenlignes med OptionsHouse. De beste tjenestene Vi inkluderer på våre elektroniske opsjoner handelssammenligning, alle har mye å tilby, og til slutt bestemmer dine egne personlige preferanser og handelsstrategier hvilken som er best for deg. Jeg har prøvd å handle Forex i flere år på og av på grunn av ulike grunner jeg har gjort 3 kurs i Storbritannia, hver gjennomsnittlig rundt 3000, ingen av dem virket for meg. Det virker som alle som har et trading kurs hevder å ha systemet, og at du vil tjene penger med en gang - de fleste gjør uansett De fleste kurs der ute lærer deg en strategi uten å forklare hvorfor eller hvordan det fungerer akkurat. Bare gjør dette og det, og du vil tjene penger. Saken er, Markedene endres over tid, og disse strategiene må tilpasses, ellers slutter de å jobbe eller blir mye mindre lønnsomme over tid. Lance Beggson derimot forteller det som om det er Han gjør ingen påstander om at du vil tjene tusenvis av dollar eller til og med at du vil være vellykket MEN det han gir deg, er innsikt i hvordan markedet beveger seg. Hva driver prisen og hvordan andre handelsfolk reagerer eller svarer på endringer i pris Hvor er de mer sannsynlig å stoppe og hvordan du kan dra nytte av deres stopp bli truffet Det jeg liker er at du kan bruke det han lærer deg på en hvilken som helst tidsramme eller på markedet. Ikke bare Forex Han forenkler ting ved å eliminere omtrent alle indikatorer med god grunn som han forklarer i løpet av kurset, og etterlater deg en ren diagram for å se på uten forstyrrelser Dette har virkelig gjort en stor forskjell i hvordan jeg nå handler Mye enklere og raskere også. Kurset strekker seg over mer enn 500 sider i ulike seksjoner, som hver ser detaljert ut på hver del av strategien. LOADS of charts and eksempler for å vise deg nøyaktig hvordan og hva du skal se etter Veldig nyttig. Jeg tror for 195 dette er en stjele. Spesielt med 60 dagers pengene tilbake garanti for å backe det. Håper det hjelper. Medlem 1 anmeldelse, 3 innlegg. 1 av 1 medlemmer fant dette gjennomgang nyttig. Eksepsjonell verdi for skjønnsmessig trader. En utmerket nettside vedlikeholdt av en erfaren profesjonell Lance gir innsiktsfullt råd og jobber hardt med å oppdatere innholdet. Hans ukentlige nyhetsbrev er må leses. Jeg kan også sterkt anbefale mend hans trading kurs. Medlem 1 anmeldelse, 19 innlegg1 av 1 medlemmer fant denne anmeldelsen helpful. a PHD kurs i pris action. if du er seriøs om pris handling trading gå ikke lenger. Lances tilnærming er detaljert, metodisk og endelig i sin content. there er rimelige e-bøker og kurs som vil gi deg alt du trenger for å handle pris action. the moderne bibel om pris handling trading. Member 7 anmeldelser, 33428 innlegg1 av 1 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. TREND MOTHER OF TRADING. trading er forenklet bare ved å identifisere trenden gjennom WAVE THEORY ELLER AV ANDRE INDIKATORER. Nytt medlem 1 anmeldelse, 0 innlegg. 1 av 2 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. En ekstremt pedagogisk og informativ side Hvis du er interessert i hvorfor prisene flytter På den måten finner de deg riktig nettside. Din handelssjef er et premium og virkelig lærerikt nettsted. Nettstedet tilhører Lance Beggs og hans tekniske handelsmetoder og utdanningsarkiver er noe av det beste jeg har sett. Hvis du er i Hvis du er dedikert til å lære dette yrket og er interessert i mentalspillet og psykologien bak prisbevegelsen, er hans nettsted uvurderlig. Jeg hadde vært trading Forex og ETF markedet full tid i nesten 2 år og for den store mengden timer og innsats som jeg brukte på handel hadde bare marginell suksess Jeg besøkte alle handelssteder, forsket og anvendt alle indikatorer som var tilgjengelige og inkluderte dem i min handelsplan Det ble tydelig at jeg manglet noe for å ta handelen min til et nytt nivå eller i det minste kunne tjene penger konsekvent, jeg trengte å virkelig forstå hvorfor prisen flyttet i den retningen det gjorde og mer spesifikt hva stearinlysene hvor hemmelig revelterte om Markedsstemningen Hvis jeg hadde en bedre forståelse av markedssensimentet på et bestemt tidspunkt, ville jeg ha en høyere sannsynlighet for sin retning. Det er da jeg fant YT C og ble vist akkurat hva lysene og mønstrene deres skjulte i hemmelighet. Jeg sier ikke at jeg nå kan presisere når prisen vil reversere eller fortsette retningen, men for meg var det akkurat det jeg trengte for å gi min handel en høyere sannsynlighet for suksess. Lance handler markedene for å leve og når du besøker hans nettsted, vil du forstå hans ærlighet og integritet. Dessverre for oss gir han ikke privat coaching. Men han deler gratis utdanningsvideoer og artikler som er fullpakket med informasjon av høy kvalitet For de som liker hans nettsted og vil gjerne lære mer om hans handelsmetoder du kan kjøpe et helt kurs som er rimelig. Nybegynner 1 anmeldelse, 0 innlegg.8 av 8 medlemmer fant denne anmeldelsen nyttig. Du må være logget inn for å poste vurderinger. Grid. Copyright 2001-2017 Trade2Win.

No comments:

Post a Comment